• Հունց ը՞ս — ինչպե՞ս ես
  • Շտեղանս կյամ — որտեղից ես գալիս
  • Գյու՛դըմ չըմ — չգիտեմ
  • Տի — դա
  • Ամի — հորեղբայր
  • Դայի — քեռի
  • Քենի — տիկնոջ քույր
  • Զեմքուչ — զոքանչ
  • Բաջանաղ — տիկնոջ քրոջ ամուսին
  • Տյուզնեմ — քաղցած եմ
  • Պեն — բան
  • Խոխա — երեխա
  • Կուճիր — պստիկ
  • Դեդո — պապիկ
  • Բաբո — տատիկ
  • Կնեգ — կին
  • Խասյաթ — բնավորություն
  • Մխելա — շատ
  • Միկա — քիչ
  • Մինը — մեկը
  • Կեշ — գեշ
  • Քաչալ — ճաղատ
  • Սաղ — առողջ
  • Սանդր — սանր
  • Ղեյնը — եղունգ
  • Դյուզ — ճիշտ
  • Ստի — այսպիսի
  • Ընդի — այնպիսի
  • Լհանդի — հենց այնպես
  • Հինգիդամ — ինչ իմանամ
  • Հընգեր — ընկեր
  • Պա հունց անիմ — ինչ անեմ
  • Հինչ — ինչ
  • Հունց — ոնց
  • Հուր — ում
  • Հու — ով
  • Շտեղ — որտեղ
  • Վեր — որ
  • Կոզի — թեկուզ

Բնություն

  • Իրիքնակ — Արև
  • Լյուսնինգա — լուսին
  • Ծյոր — ձոր
  • Տակռե — արմատ
  • Տիրև — տերև
  • Տափ — գետին
  • Ճուր — ջուր
  • Փադ — փայտ
  • Ծըմեռնը — ձմեռ
  • Ամեռնը — ամառ
  • Շոք — հով
  • Զորտցորտ — սառը
  • Կածկած — շատ տաք
  • Թքուչի — գոլ
  • Թոռ — անձրև
  • Բրջիմ — մրջյուն
  • Կյուլ — գայլ

Ժամանակ

  • Վախտ — ժամանակ
  • Գիրգյամոտ — շաբաթ
  • Հանգուհունգ — մինչև
  • Բեջիթ անել — շուտ անել
  • Կանուխ — շուտ
  • Կընդըկաթյուկ — մեկ-մեկ
  • Ահետ — այսուհետ
  • Մհենգ — հիմա
  • Մհենգի — հենց նոր
  • Սորե — այսօր
  • Երեգի — երեկ
  • Քշերավ — վաղ առավոտյան
  • Մթեն — մութ
  • Ցիրեկ — ցերեկ
  • Սհաթ — ժամացույց
  • Մին — մեկ
  • Իրեք — երեք
  • Հենգ — հինգ
  • Օխտը — յոթ
  • Օթ — ութ

Խոհանոց

  • Փլավքամիչ — քամիչ
  • Տէնակ — դանակ
  • Թուրուն — թոնիր
  • Պըրինձ — բրինձ
  • Կինի — գինի
  • Ծյու — ձու
  • Յուղուծու — ձվաձեղ
  • Թօթ — թութ
  • Հուն — հոն
  • Սօղան — սոխ
  • Կընանչի — կանաչի
  • Տըկօղէն — պնդուկ
  • Ճըղօպուր — ընկույզ
  • Գյավալի — սալոր
  • Շավթալ — դեղձ
  • Բըրանի կամ կարկաժ կամ բուբուլ — դդում
  • Սըրկևուլսիրկիվիլ — սերկևիլ
  • Մըհասուր — մասուր

Բայեր

  • Թմաշա անել — նայել, դիտել
  • Հմանչիլ — ամաչել
  • Կզնվել — ջղայնանալ
  • Քաթ անել — զրուցել
  • Քիս ըս — գնում ես
  • Կյաս ըս — գալիս ես
  • Թխես ըս — խփում ես
  • Ես քեզ սիրիս ըմ — ես քեզ սիրում եմ
  • Հըվըտա՞ս չըս — չե՞ս հավատում
  • Կենգատ անել — բամբասել
  • Թարիփ անել — գովել
  • Լաց ինիլ — լացել
  • Ուրխանալ — ուրախանալ
  • Գիդում չում — չգիտեմ
  • Գիդում ում — գիտեմ
  • Եշիլ — նայել
  • Սկանալ — լսել
  • Շաղվել — սխալվել, մոլորվել
  • Տըռնըտոռնը ընգել — դռնեդուռ ընկնել
  • Կըզնըվցընել — ջղայնացնել
  • Դըրդըհան անել — կիսվել, դարդ պատմել
  • Պար կյալ — պարել
  • Եր կենալ — վեր կենալ
  • Քինալ — գնալ
  • Իկյալ — գալ